Statystyki
- Odwiedziny: 737734
- Do końca roku: 246 dni
- Do wakacji: 53 dni
W roku szkolnym 2012/2013 w naszej szkole realizowany jest Projekt „Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I–III szkół podstawowych”, w ramach Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Priorytetu IX Rozwój wykształcenia.
Pod koniec roku szkolnego 2011/2012 została dokonana diagnoza potrzeb edukacyjnych uczniów I– III. Na podstawie diagnozy wsparciem zostało objętych 22 uczniów (11 chłopców i 11 dziewczynek), którzy biorą udział w trzech rodzajach zajęć.
Są to następujące zajęcia:
1. Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Uczestniczy w nich 6 uczniów klasy 1. Dzieci wykazują spowolnione tempo myślenia, niestałość uwagi, szybko się męczą wykonywaną pracą umysłową, są mało sprawi grafomotorycznie, posiadają słabe spostrzeganie, słabo rozwinięty słuch fonematyczny, są niedojrzałe emocjonalnie, nadpobudliwe.
2. Zajęcia matematyczno-przyrodnicze. W zajęciach bierze udział 8 uczniów. Uczniowie ci wykazują zainteresowania poznawcze, badawcze, chętnie uczestniczą w wszelkiego rodzaju akcjach i inicjatywach szkoły, są pomysłowi i kreatywni.
3. Zajęcia plastyczne. Uczestniczy 8 uczniów, którzy posiadają zdolności plastyczno, chętnie biorą udział w konkursach, przejawiają zainteresowania w tej dziedzinie.
Członkowie zespołu realizującego projekt:
Małgorzata Wiśniowska